Mobiliteitsservice

Voor onze trouwe klanten doen we graag iets extra’s. Daarom ontvangt u na een onderhoudsbeurt een persoonlijke MijnMitsubishi Card. Als dank voor het bezoek aan onze werkplaats en het gestelde vertrouwen in onze kwaliteit en service.

Met deze MijnMitsubishi Card heeft u gratis 24/7-mobiliteitsservice in heel Europa, inclusief woonplaatsservice én met vervangend vervoer. Na elke onderhoudsbeurt verlengen wij uw card weer voor een jaar, of tot de eerstvolgende onderhoudsbeurt als die eerder wordt uitgevoerd.

Bij pech belt u naar: +31 20 851 22 77 

U krijgt dan een keuzemenu om naar de juiste meldcentrale doorgeschakeld te worden:

  • Binnen de fabrieksgarantie kiest u 1, uw auto valt dan onder de MAP service.
  • Buiten de fabrieksgarantie kiest u 2, uw auto valt dan onder de mobiliteitsservice.

Voordelen van de MijnMitsubishi Card:

  • Gratis pechhulp in woonplaats, heel Nederland en heel Europa
  • Reparatie ter plaatse of zo nodig sleephulp naar de dichtsbijzijnde Mitsubishi-dealer
  • Vakkundige hulp met merkspecialistische kennis en gereedschap
  • Gratis vervangend vervoerdekking (max. 2 werkdagen)
  • 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar
  • Maakt andere (betaalde) hulpdiensten overbodig. 
Mobiliteitsservice